Advertisement

אביר קארה ימינה / Nxj5zchnsnud7m : אביר קארה, מוביל תנועת השולמנים, מצטרף למפלגת ימינה.

אביר קארה ימינה / Nxj5zchnsnud7m : אביר קארה, מוביל תנועת השולמנים, מצטרף למפלגת ימינה.. אנחנו הבית של חצי מיליון העצמאיים ובעלי העסקים בישראל. נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים. אני ואשתי הקוסמטיקאית היינו סגורים כבר 150 יום בשנה האחרונה, אני חי מחסכונות שחסכתי במשך 35 שנים. כעת חכ אביר קארה מימינה פותח בגלוי את כל הקשור לסדרי העדיפויות של המפלגה. הנגבי שר חארטה, לא מאמינים לממשלה.

אביר קארה מצטרף למפלגת ימינה וואלה! כעת חכ אביר קארה מימינה פותח בגלוי את כל הקשור לסדרי העדיפויות של המפלגה. ימינה והשולמנים היום זו משפחה אחת. היו בהן הצעות לריסוק הרגולציה. אביר קארה, מנהיג מחאת השולמנים, הודיע היום (שלישי) כי יתמודד בבחירות הקרובות לכנסת, במסגרת מפלגת ימינה.ץ קארה הוביל את קבוצת אני שולמן המבקשת לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה.

קאר×
קאר×" ×"צליח ×"עצמאי מת זמן ישראל from static.zman.co.il
אביר קארה ממנהיגי מחאת אני שולמן הודיע אחר הצהריים על הצטרפותו למפלגת ימינה בראשותו של נפתלי בנט. מעריב חברי הכנסת ממפלגת ימינה הגיבו להצעת העריקה שהופנתה אליהם, לטענתם. מה בעצם קורה עכשיו עם מציג קארה את כל השאלות הבוערות כלפי המפלגה. חבר הכנסת החדש, אביר קארה (ימינה), הודיע שיגיש לכנסת הצעת חוק חדשה שמוחקת את מנגנון צווי ההרחבה להסכמים קיבוציים. אביר קארה, מנהיג מחאת השולמנים, הודיע היום (שלישי) כי יתמודד בבחירות הקרובות לכנסת, במסגרת מפלגת ימינה.ץ קארה הוביל את קבוצת אני שולמן המבקשת לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה. קארה חוזר בתקופה האחרונה על ידי כמה מפלגות. בפוסט שפרסם לציבור תומכיו 'השולמנים' התייחס קארה באריכות למצב. בשבוע שעבר הוא ופעילים בולטים בתנועה שלו נפגשו עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שביקש לשכנע את הנוכחים כי יחברו.

אנחנו הבית של חצי מיליון העצמאיים ובעלי העסקים בישראל.

בליכוד הגיבו למכתבו של קארה: אביר קארה ממנהיגי מחאת אני שולמן הודיע אחר הצהריים על הצטרפותו למפלגת ימינה בראשותו של נפתלי בנט. לעומתם, מס' 3 ברשימה, חכ כהנא, מתנגד ללגליזציה ואף הצביע לאחרונה נגד הצעת החוק להסדרת שוק. אביר קארה, מייסד ומנהיג מחאת העצמאיים השולמנים, הודיע היום (שלישי) על תמיכה במפלגת ימינה של נפתלי בנט, והשתלבות ברשימת המפלגה לכנסת. נכשלת, במקום ממשלה עסקת בגידופים אישיים. ספין מגוחך של בנט, מעולם. היו בהן הצעות לריסוק הרגולציה. אביר קארה הודיע כי שוריינו לשולמנים חמישה נציגים ברשימה של ימינה • נדאג שהממשלה תיתן את המענה הנכון. בשיחת זום עם פעילי השולמנים ובנט אמר קארה. מייסד אני שולמן אביר קארה: בשבוע שעבר הוא ופעילים בולטים בתנועה שלו נפגשו עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שביקש לשכנע את הנוכחים כי יחברו. אביר קארה הודיע כי שוריינו לשולמנים חמישה נציגים ברשימה של ימינה • נדאג שהממשלה תיתן את המענה הנכון. ימינה והשולמנים היום זו משפחה אחת.

מנגנון זה מגן על עובדים לא מאוגדים בהסכמים ענפיים, ובשנים האחרונות הביא להישגים חברתיים. ספין מגוחך של בנט, מעולם. קארה הוביל את קבוצת אני שולמן המבקשת לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, וההערכה היא כי יש. אביר קארה הודיע כי שוריינו לשולמנים חמישה נציגים ברשימה של ימינה • נדאג שהממשלה תיתן את המענה הנכון. הודעתו של קארה לא מפתיעה לנוכח הערכות שהושמעו באחרונה על התקרבותו לבנט.

מנ×
מנ×"×™×' ×"שולמנים א×'יר קאר×" עם ×'נט × ×'יא ראש ממשל×" ×—×"ש from ynet-images1.yit.co.il
לפני מספר חודשים ישבתי איתך במעונך והנחתי על. לעומתם, מס' 3 ברשימה, חכ כהנא, מתנגד ללגליזציה ואף הצביע לאחרונה נגד הצעת החוק להסדרת שוק. מייסד אני שולמן אביר קארה: אביר קארה הודיע כי שוריינו לשולמנים חמישה נציגים ברשימה של ימינה • נדאג שהממשלה תיתן את המענה הנכון. חכ אביר קארה (ימינה) הודיע היום (חמישי) כי הוא דחה הצעה שלטענתו הועברה אליו מהליכוד לערוק, ובמכתב ששלח לבנימין נתניהו תקף את ראש הממשלה. קארה הוביל את קבוצת אני שולמן המבקשת לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, וההערכה היא כי יש. בשבוע שעבר הוא ופעילים בולטים בתנועה שלו נפגשו עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שביקש לשכנע את הנוכחים כי יחברו. It looks like you may be having problems playing this video.

הנגבי שר חארטה, לא מאמינים לממשלה.

יור ימינה, נפתלי בנט, אמר: נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים. לפני מספר חודשים ישבתי איתך במעונך והנחתי על שולחנך רשימת רפורמות שיועילו לעסקים לצאת ממשבר הקורונה. נכשלת, במקום ממשלה עסקת בגידופים אישיים. חבר הכנסת אביר קארה (ימינה) שלח היום (חמישי) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הגיב להצעת הליכוד שהופנתה אליו. אביר קארה, מנהיג מחאת השולמנים, הודיע היום (שלישי) כי יתמודד ברשימת מפלגת ימינה בבחירות הקרובות. נאום יו״ר התנועה נפתלי בנט. Abir kara אביר קארה followed. אביר קארה עונה להצעת נתניהו: אביר קארה, מייסד ומנהיג מחאת העצמאיים השולמנים, הודיע היום (שלישי) על תמיכה במפלגת ימינה של נפתלי בנט, והשתלבות ברשימת המפלגה לכנסת. חכ אביר קארה (ימינה) הודיע היום (חמישי) כי הוא דחה הצעה שלטענתו הועברה אליו מהליכוד לערוק, ובמכתב ששלח לבנימין נתניהו תקף את ראש הממשלה. ספין מגוחך של בנט, מעולם. ימינה והשולמנים היום זו משפחה אחת.

כעת חכ אביר קארה מימינה פותח בגלוי את כל הקשור לסדרי העדיפויות של המפלגה. חבר הכנסת אביר קארה (ימינה) שלח היום (חמישי) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הגיב להצעת הליכוד שהופנתה אליו. נאום יו״ר התנועה נפתלי בנט. אביר קארה, מייסד ומנהיג מחאת העצמאיים השולמנים, הודיע היום (שלישי) על תמיכה במפלגת ימינה של נפתלי בנט, והשתלבות ברשימת המפלגה לכנסת. אביר קארה מדבר בשם העצמאים אבל מתנגד לדמי אבטלה לעצמאים.

×™×—×
×™×—×" נחזיר את ×"×›×'ו×" לעצמאיים א×'יר קאר×" נפתלי ×'נט Naftali Bennett Facebook from lookaside.fbsbx.com
נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים. אביר קארה ממנהיגי מחאת אני שולמן הודיע אחר הצהריים על הצטרפותו למפלגת ימינה בראשותו של נפתלי בנט. חבר הכנסת אביר קארה (ימינה) שלח היום (חמישי) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הגיב להצעת הליכוד שהופנתה אליו. לפני מספר חודשים ישבתי איתך במעונך והנחתי על שולחנך רשימת רפורמות שיועילו לעסקים לצאת ממשבר הקורונה. אביר קארה, מנהיג מחאת השולמנים, הודיע היום (שלישי) כי יתמודד בבחירות הקרובות לכנסת, במסגרת מפלגת ימינה.ץ קארה הוביל את קבוצת אני שולמן המבקשת לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה. ימינה אמרה מראש שהיא תיכנס לממשלת ימין יציבה אם תוקם. בשבוע שעבר הוא ופעילים בולטים בתנועה שלו נפגשו עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שביקש לשכנע את הנוכחים כי יחברו. הגיע הזמן לרסק את הרגולציה • נפתלי בנט:

נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים.

אביר קארה הודיע כי שוריינו לשולמנים חמישה נציגים ברשימה של ימינה • נדאג שהממשלה תיתן את המענה הנכון. הנגבי שר חארטה, לא מאמינים לממשלה. אביר קארה, עידית סילמן וניר אורבך הביעו את תמיכתם בהחלטה של יור מפלגתם להצטרף לממשלת אחדות • השלושה ציינו כי קיבלו הצעות מפתות מהליכוד בתמורה להתנגדותם לממשלת השינוי המתוכננתאביר קארה, עידית סילמן וניר. כעת חכ אביר קארה מימינה פותח בגלוי את כל הקשור לסדרי העדיפויות של המפלגה. לעומתם, מס' 3 ברשימה, חכ כהנא, מתנגד ללגליזציה ואף הצביע לאחרונה נגד הצעת החוק להסדרת שוק. לפני מספר חודשים ישבתי איתך במעונך והנחתי על. אביר קארה מדבר בשם העצמאים אבל מתנגד לדמי אבטלה לעצמאים. בפוסט שפרסם לציבור תומכיו 'השולמנים' התייחס קארה באריכות למצב. ברגע זה בכנס ימינה יחד עם נפתלי בנט לבני ישיבות ההסדר והרבה זמן לא התרגשתי כל כך. אביר קארה, מייסד ומנהיג מחאת העצמאיים השולמנים, הודיע היום (שלישי) על תמיכה במפלגת ימינה של נפתלי בנט, והשתלבות ברשימת המפלגה לכנסת. בשבוע שעבר הוא ופעילים בולטים בתנועה שלו נפגשו עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שביקש לשכנע את הנוכחים כי יחברו. אביר קארה, מנהיג מחאת השולמנים, הודיע היום (שלישי) כי יתמודד ברשימת מפלגת ימינה בבחירות הקרובות. פעילות הקבוצה התפרסמה עם פרוץ מגיפת הקורונה במאבקה למען זכויותיהם של בעלי העסקים.

הגיע הזמן לרסק את הרגולציה • נפתלי בנט: אביר קארה. היו בהן הצעות לריסוק הרגולציה.

Posting Komentar

0 Komentar